1 Temmuz 2016 Cuma

ESSENCE I LOVE EXTREME VOLUME WATERPROOF MASCARA

HERKESE MUTLU GÜNLER

Dilerim ki bu yazıyı okuyan herkes iyidir , sağlığı sıhhati keyfi yerindedir.
Gelelim bugün yazdığım yazının kahramanına ;

Essence markasının suya dayanıklı , ultra siyah olan yoğun hacim veren maskarasını yaklaşık olarak bir ay önce satın aldım.
Önceden bu markanın farklı bir maskarasını daha kullanmıştım fakat hiç memnun kalmamıştım , yinede bu markaya tekrar bir şans vermek istedim.
Biliyorsunuz ki Sleek markasının Gratis mağazasına gelmesiyle beraber Essence standlarına veda ettik.
Gratis mağazalarında artık satışta olmayan bu markayı diğer kozmetik mağazalarında rahatlıkla bulabilirsiniz , hiç aklınıza gelmeyecek yerlerde bile karşınıza çıkabilir :)
Bu maskaradan memnun kaldım mı ?

Maskara gerçekten de suya dayanıklı.
Kirpiklerinize öyle bir sabitleniyor ki hiç bir şekilde oynama yapmıyor.
Tontiş bir fırçası var güzel hacim veriyor.
Siyahlık olarakta fena değil.
İçeriğinde wax bulunuyor.

Ben tekrar satın almayı düşünmüyorum.
Kirpiklerimden inanılmaz zor bir şekilde çıkarıyorum.
Biraz da kirpiklerimde dökülmeye sebep oldu.
Bu ürün için görüşlerim bu şekilde oldu.

Fiyatı;
10,25 TL

Mutlu Günler :)





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder