21 Temmuz 2016 Perşembe

CETTUA | SPOT CLEAR PATCH (SİVİLCELER İÇİN BANT)

HERKESE MERHABALAR

Herkese yeniden Merhaba !
Diliyorum ki bu yazıyı okuyan herkes iyidir. Hem ruhen hem de bedenen..
Kötü sınavlardan geçtiğimiz bir dönem içerisindeyiz. Allah herkese dayanma gücü , sabır versin.
Biraz zor belki ama lütfen metanetli olmaya çalışın bol bol dua edin.
Diliyorum ki yani umuyorum ki her şey güzel olacak ! Sizlerde pozitif düşünmeye çalışın biraz kafanızı dağıtmaya çalışın. Evet düşünmeden yapamıyor insan bazı şeyleri ama bunları düşünmenin asla sonu gelmeyecek artı olarak beraberinde daha çok negatif düşünce getirecek. Bol bol kitap okumaya çalışın , yeni müzikler keşfedin , yeni tarifler keşfedin , çeşitli kendin yap projelerine bir el atın , yeni bilgiler öğrenmeye çalışın yani kendinize zaman ayırın , kafanızı dağıtın.
Her zaman pozitif düşünmeye çalışalım negatifleri yok edelim , her şey güzel olsun.

Gelelim yaklaşık 1,5-2 ay önce almış olduğum bu Kore malı sivilce bantlarına.
Çok şükür ki çok fazla sivilce problemi yaşamadım bu zamana kadar , çıkarsa ayda bir iki sivilcem çıkar onun dışında bir sorunum yok şükürler olsun :)
Bir iki sivilce diyorum ama onlarda çıktığı zaman tam yerlerinde çıkıyorlar en göze batacak şekilde.
Her zaman cildimi temiz tutmaya özen göstersem de , maskeler , kremler , nemlendiriciler , peelingler , tonikler kullansam da bu sivilceler her şekilde çıkıyor.
Yediğimiz şeylerden dolayı da buna sebebiyet verebiliyoruz.

Her neyse baya uzattım bu ürünü rastgele Gratis'te buldum. Önce alıp almamak arasında kaldım sonra baktım son bir tane kalmış , alıverdim :)
Kore'de üretilmiş bir ürün paraben , parfüm ve pigment içermiyor.
Dermotolojik testte edilmiş.
Bu ürünü almamda ki bir sebepte içeriğinde çay ağacı yağı olmasıydı , biliyorsunuz ki son dönemde çeşitli markalar çay ağacına oldukça yoğunlaştı ve bunun üzerine çıkmış ürünlerden herkes gayet başarılı bulup memnun kalmıştı.

Bu ürünü üç defa kullandım.
Kullanımı oldukça kolay, içeriğinde büyük-küçük 48 adet yuvarlak şekilde bantlar var.
Şeffaf bir ürün.

Bu yuvarlak bantları cildinizi güzelce temizleyip tonik uyguladıktan sonra sivilcenizin üzerine direkt olarak uyguluyorsunuz.
Ürünü gece yatmadan önce uygulamanız çok daha iyi olacaktır çünkü 8-12 saat sivilcenizin üzerinde durması gerekiyor.
En ideali gece boyunca bekletmekmiş.
Kullanım önerisi olarak haftada 2 ve 3 kez uygulanması öngörülüyor.

Peki sen memnun kaldın mı ? Bir faydasını gördün mü ? diye soracak olursanız;
İlk gün uygulama sonucumda gayet belirgin olan şiş olan sivilcem bir hayli küçülmüş olduğunu fark ettim.
İkinci gün uygulamam da çokta bir değişiklik olmadığını fark ettim.
Sivilce olan kısmı pürüzsüzleştiriyor.
Üçüncü uygulamam da tamamen yok olmamıştı tabi ki sadece biraz daha küçülmüş ve pürüzsüzleşmişti.
Yani asla sivilceyi yok etmiyor veya bende pek bir işe yaramadı diyebilirim :)
Kesinlikle alınması gerekli bir ürün değil , olmazsa olmaz denilemez.
En azından benim için böyle oldu ama tabi ki herkesin cilt yapısı farklı olduğu için bende bu şekilde sonuç alınan bir ürün başkasında çok daha farklı bir sonuca sebep olabilir.

Görüşlerim bu şekildeydi sabırla yazımı okuyan, saygı gösteren herkese kocaman bir teşekkür !

Fiyatı;
9,90

Mutlu günler :)




4 yorum:

  1. Yüz ıslakken mi kullanılıyor?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cilt temizliğinizi yaptıktan sonra kullanabilirsiniz

      Sil
  2. Ben sadece 1 kez kullandım ve kırzarıklığına kadar hicbir şey kalmadı sihirli gibi🥺🥺

    YanıtlaSil
  3. yüzümde civilce lekesi oldukca fazla yeni kullanmaya basladim birini cıkardiktan sonra cildi temizleyip ikinciyi yapistirdim nekadar arayla kullanmaliyim

    YanıtlaSil