21 Şubat 2018 Çarşamba

Pastel Daylong Lipcolor Kissproof 20 (Likit Mat Ruj)

HERKESE MERHABA 

Nasılsınız bakalım ? Bence iyi olmalısınız.
Umarım her şey yolundadır.
En sonunda kaç senedir aradığım ama bir türlü şansıma bulamadığım 20 numarayı sevgililer gününde buldum :)

Pastel markasının likit mat rujlarına karşı gerçekten bir zaafım oluştu artık , onlar olmadan hiç bir makyajımı tamamlayamıyorum.
En çok 15 numarayı kullanıyorum ve 15 numaranın diğer kullandığım renklere göre daha kalıcı olduğunu düşünüyorum.
Gelelim 20 numaraya.

Rengi gerçekten çok tatlı ve her makyajla uyum sağlayacak.
İster gündüz makyajlarınız da isterseniz de gece makyajlarınızda tercih edebileceğiniz bir renk.
Uygulaması gayet rahat ve kolay.

Kalıcılığı gayet iyi ,çok yağlı bir şeyler yemediğiniz takdirde çıkma veya bulaşma yapmıyor.
Kesinlikle favorilerim arasında :)

Fiyatı;

Eve Shop mağazasından indirimde 19,25 TL

Herkese renkli günler diliyorum :)

xoxo 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder