27 Temmuz 2016 Çarşamba

BEBAK ACI BADEM SÜTÜ

HERKESE MERHABA

Herkese tekrar Merhaba !
Diliyorum ki bu yazıyı okuyan herkes iyidir , sağlığı sıhhati keyfi biraz bile olsa yerindedir.
Gelelim benim uzuuunca bir süredir kullanmaktan çok memnun olduğum bu güzel ürüne.

 

Tam olarak hatırlamıyorum ama 3-4 senedir kullanıyorum sanırım.
Bebak benim çok güvendiğim ve sevdiğim bir marka diyebilirim.
Eminim ki acıbadem serisini biliyorsunuzdur belki sizlerde kullanıyorsunuzdur.
Bu ürünü çoğunlukla makyajımı temizlemek için tercih ediyorum.
Gerçekten özellikle göz makyajı için en sevdiğim temizleyici.
Gözleri asla yakmıyor.
Kirpiklere hiç bir şekilde zarar vermeden nazikçe makyajınızı çıkarıyor.
Cilt için yine aynı şekilde asla zarar vermeden , zorlamadan bütün makyajınızdan rahatlıkla arınıyorsunuz.
Makyajınızı temizlemiş ,cildinizi nemlendirmiş ve beslemiş oluyorsunuz.
Kesinlikle doğal bileşenlerden oluşuyor.
Mis gibi çok temiz bir kokuya sahip.

Doğal acı badem özü ve acı badem yağı içeriyor.
Yumuşacık bir cildinizin olmasını sağlıyor.
Acıbademin cilt yenileme , cilt onarma , gibi bir çok özelliği var.
Benim kesinlikle favori ürünüm diyebilirim çok severek kullanıyorum ve daha uzun seneler kullanacağım gibi duruyor :)


Eczanelerde , marketlerde her yerde bu ürüne ulaşabilirsiniz.

Fiyatı ;
Bazı yerlerde 9,90
Bazı yerlerde 12 TL

Mutlu , keyifli günler :)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder