1 Nisan 2016 Cuma

NOTE MATTEMOIST LIPSTICK

HERKESE MUTLUCA GÜNLER :)
Umarım ki herkesin keyfi biraz da olsa iyidir yerindedir.
İlk Note markasına ait ürünümden biraz bahsedeceğim.
Yaklaşık olarak 8-9 ay önce deliler gibi nude tonlarda mat rujlar arayışındaydım.
Her zaman pastel, nude tonlardan yana olmuşumdur tabiki zaman zaman pembe tonları da yada birazcık daha avangart tarz rujlardan hoşlanmıyor değilim ama kesinlikle günlük hayatımda ille de nude ille de pastel tonlar ! :)
Rastgele yolda yürürken bir kozmetik mağazası gördüm hadi bakalım bir gireyim neler yok neler var diye ki nerde bir parfümeri yada her hangi bir kozmetik mağazası görsem illa ki girerim.
Satış danışmanı bayana nude tonlarda ve mat ruj arayışında olduğumu belirttim ve beni direkt olarak Note markasının bu rujlarına yönlendirdi.


Bu tonu beğendim çok içime sindi hemen alayım dedim.
Gerçekten iyiki almışıım!
Çok tatlı bir kokusu da var.
Kalıcığı gerçekten başarılı
Tamamen süper mat bir duruşu yok satin mat diyebilirim.
(Resime tıkladığınız zaman daha net şekilde görebilirsiniz)
Dudakları hiç bir şekilde nemlendirmeden gönül rahatlığı ile sürebilirsiniz hiç kuruluk hissi yapmıyor.
Aksine dudaklarını besleyip nemlendiriyor.
İçerisinde macadamia yağı var.
Ben daha ne isteyeyim ! :)
Çizgilere de dolmuyor.
Bendeki tonu 303 Miss Kiss.
Bulduğunuz zaman küçük çaplı bir inceleme sonunda şans verebileceğiniz ürünlerden :)

Fiyatı çok net bir şekilde inanın hatırlamıyorum ama 15-24 TL arası diyebilirim.

Mutlu günler...
:)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder