7 Nisan 2016 Perşembe

MAYBELLINE AFFINITONE 24H PUDRA

HERKESE MUTLU GÜNLER :)
Herkese merhabalar.
Dilerim ki herkes iyidir , herkesin sağlığı sıhhati yerindedir.
Gelelim benim star ürünüme :)
Yaşım daha genç olduğu için , yüzüme böyle katman katman makyajlar yapmayı pek sevmiyorum.
Elbette bazen ufak tefek sivilcelerim bazen cilt ton eşitsizliğim var gibi geliyor.
Yaklaşık olarak 3-4 senedir bu ürünü seve seve kullanmışımdır.

Gerek staj dönemimde olsun gerek çevrem olsun sürekli 'Ya Ece yüzün için ne kullanıyorsun , neden bu kadar pürüzsüz , neden bebek gibi bir yüzün var ? ' tarzında bir çok soru , beğeni ve yorum alıyordum.
Çok şükür ki akneli bir dönem geçirmedim.
Deli gibi sivilcelerim yoktu.
Ayda 1-2 sivilcem çıkıyordur.
Tek sorunum ufak çaplı olan cilt ton eşitsizliğimdi.
Doğal bir ürün arayışındayken , biricik anneciğimin tavsiyesi ve önerisi doğrultusunda bu güzel pudra ile tanışıvermiştim.
Kusursuz bir pudra.

Yüzünüz için daha hafif yöntemler pratik bir çözüm arıyorsanız kesinlikle önereceğim bir ürün.
Kapatıcılığı gayet güzel.
Suya dayanıklı.
Mat bitişli , mat görünümlü bir pudra.
Kısaca mat bir pudra :)
Cildinizi kurutmuyor.
Güzel bir örtücülük sağlıyor.
Kalıp gibi durmuyor.
Bebeksi bir pürüzsüzlük sağlıyor.
24 saat kalıcığı vaat ediyor ki gerçekten kalıcı.
Ben daha ne diyeyim :)
Kesinlikle çok başarılı bir ürün bitirdikçe aldığım bir pudra.
Bu kaçıncı hatırlamıyorum bile.
Renk skalası 4 tondan oluşuyor.
Benim rengim 10 numara Ivory.

Ya inanın çok başarılı bir ürün eğer ki özellikle bu yaz ayları gelirken daha hafif bir ürün istiyorsanız, yüzünüz için fondöten yerine daha hafif daha pratik bir ürün arayışındaysanız bu ürüne bir şans verin derim.
Her türlü kozmetik mağazalarında bulabilirsiniz.
Fiyatı;
28- 30 TL civarı

Güzel Günler :)

(Netlik için fotoğrafların üstüne tıklamanız yeterli)






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder