2 Temmuz 2016 Cumartesi

THE BALM MEET MATT(E) HUGHES SINCERE

HERKESE MERHABA
Herkese yeniden Merhaba!
Dilerim ki bu yazıyı okuyanlar iyilerdir , sağlığı sıhhati yerindedir.
Gelelim daha geçen günlerde satın almış olduğum The Balm markasına ait mat likit ruja.
Biliyorsunuz ki The Balm markası oldukça sevilen bir marka ve benimde gayet başarılı bulduğum bir marka.
Mat likit ruj serisinden almayı düşündüğüm üç farklı ton vardı ama maalesef bir türlü denk gelip bulamıyordum.
Geçenlerde öylesine bakınırken Sincere rengiyle karşılaştım ve hemen satın aldım.
Biraz sizlerle ilk izlenimlerimden bahsedeceğim.
Çok çok abartılıyordu ama bana göre o kadar da değilmiş.
Güzel tonları var günlük kullanım için gayet uygun.
Kalıcılığı ise bir şeyler yiyene kadar iyi diyebilirim.
İlk sürümde tam anlamıyla rengi vermiyor üzerinden bir kat daha geçince çok daha iyi sonuç alıyorsunuz.
Kokusu Pastel'in şekerimsi kokusu gibi değil , mentollü naneli fresh bir kokusu var.
Maalesef yapış yapış his bırakıyor.
Bana göre çokta abartılacak bir yanı yok diyebilirim , olsa da olur olmasa da :)
Sincere rengini gerçekten çok severek satın aldım diyebilirim.
Günlük olarak kullanım için gayet sevimli bir renk , tam benlik !
Kısaca şöyle söyleyebilirim ki günlük olarak kullanılabilir renklere sahip , günlük olarak özellik bakımından gayet uygun ama çokta abartılacak bir durum kesinlikle yok :)
Gratis mağazalarından temin edebilirsiniz.
Ben indirim zamanını yakalayıp 21,90 gibi bir fiyata satın aldım :)
İndirimsiz 38 TL
(yanlış hatırlamıyorsam) :)

Mutlu günler...




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder