5 Mayıs 2016 Perşembe

PASTEL DAYLONG LIPCOLOR KISSPROOF 15 (LİKİT MAT RUJ)

HERKESE MUTLU GÜNLER
Tekrar herkese merhabalaar !
Diliyorum ki herkes iyidir , sağlığınız sıhhatiniz yerindedir :)
Gelelim şimdiki yazıma;
Nude tonları herhalde sevmeyen yoktur. Ben günlük hayatımda satin bitişli daha mat bitişli ürünleri tercih ediyorum. Zaman zaman gloss tercih ettiğim de olmuyor değil :)
Her alışverişimde mutlaka gördüğüm hoşuma giden pastel tonlarda , nude tonlarda yaptığım dudak alışverişlerim oluyor.

Pastel'in bir kısmının çok çok sevdiği bir o kadar seveni var ama bir o kadar memnun kalmayanların olduğu likit mat rujlardan sonunda bulup satın aldım.
Uzun bir süredir arıyordum ama ya benim tercih etmeyeceğim tonlar oluyordu yada hiç kalmamış oluyordu.
Kafamda belirlediğim 15 ve 20 numarası vardı maalesef 20 numarasını bulamadım ama 15'i bulur bulmaz satın aldım :)

Ben çok çok memnun kalmadım.

Kesinlikle bana göre Golden Rose'un likit mat rujları çok daha başarılı.
Pastel'e göre Golden Rose'un renk skalası daha geniş.
Kesinlikle kalıcılığı öyle aman aman değil.
Dudaklarımda yapış yapış bir his bıraktı.
Güzelce dudağa oturuyor ama dediğim gibi kalıcığı beni pek tatmin etmedi.
Tamamen mat yapıda.
Dudaklarda baya bir kurutma yapıyor.
Tatlı bir kokusu var.
Benim görüşlerim bu şekilde :)

Fiyatı ;
21 TL
Eve mağazalarında indirim zamanı 14 TL'ye satışa sunuluyor.

Mutlu günler :)









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder