6 Nisan 2016 Çarşamba

WET N WILD COMFORT ZONE PALETTE

HERKESE GÜZEL GÜNLER :)

Uzunca bir süredir elimde olan ama pek kullanmadığım Wet N Wild markasına ait Comfort Zone paletten bahsedeceğim.
Bu paleti bir sene önce falan almıştım.
O sıralar aşırı popüler bir üründü bende o denli merakla satın almıştım.
Bu paleti yanlış hatırlamıyorsam 1-2 defa kullandım.
Çok çok hoşuma gitmedi , beni tatmin edici bir palet olmadı.
Aslında gayet güzel bir palet ama ben biraz daha kalıcı farlardan hoşlanıyorum :)
 Paletin içeriğinde 8 adet far var.
Göz makyajına yeni başlayanlar için çok kolaylaştırıcı ,öğretici bir palet.
Farların üstlerinde göz kapağınızın bölümleri yazdığı için rahatlıkla kolayca göz makyajları yapabilirsiniz.
Renkler gündüz makyajı içinde gayet uygun , makyajınızı akşam üzerine taşımanız içinde uygun.
Farların içeriği macadamia yağı ile zenginleştirilmiş.
Hassas göz çevresi olanlar için gayet idealmiş.
Pigment olarak başarılı tozutma yapmıyor.
Kalıcılığından ben pek emin olamadım.
Bir göz bazıyla çok daha kalıcı hale getirilebilir.
Kolay karıştırılabiliyor.
Bütün farlar ışıl ışıl yapıdalar :)

Benim yorumlarım bu şekilde , Gratis mağazalarından Wet N Wild ürünlerini temin edebilirsiniz.

Fiyatı;
20 TL





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder