22 Nisan 2016 Cuma

FLORMAR LIP & CHEEK

HERKESE MUTLUCA GÜNLER
Herkese güzel günler dilerim :)
Dilerim ki herkesin sağlığı, sıhhati, keyfi azıcıkta olsa yerindedir.
Daha yeni çıkan bir ürün olan Flormar'ın hem yanak hem dudak ürününden sizlere azıcık bahsedeceğim , izlenimlerimi paylaşacağım.
Çok sevdiğim bir arkadaşımla buluştuğumuz gün bir kahve sonrasında kızların ,bayanların klasikliği tabiki gittiği Avm'ye bağlı olarak ilgi alanlarına giren mağazalara bakmaktır :)
Arkadaşımında benimde çok fazla ilgi alanına girdiği için her şeye tek tek inceleyerek bakarız bu ürünü görmüşken bir deneyelim dedim.

Hem dudak hem yanak ürünü olan Flormar Lıp & Cheek 6 farklı renk seçeneği barındırıyor.
Benim en çok hoşuma giden en beğendiğim renk Plummy Rose 5 numarası oldu.
Diğer tonlar bana göre çok çok açık yada çok koyu geldi ama bu tam oldu benim için :)
Şunu söylemeliyim ürünün çok sevimli bir kokusu var.

Kalıcığı ise gerçekten beklediğimden oldukça iyi çıktı , oldukça kalıcı bir ürün.
Makyaja yeni başlayanlar için yada daha pratik makyaj severler için bu ürün gerçekten çok uygun , uygulaması aşırı kolay kesinlikle çok mu sürdüm gibi bir derdiniz olmayacak bir ürün.
Çok doğal bir duruşu var.

İçeriğinde jojoba yağı olduğu için yumuşacık bir his bırakıyor.
Canlı bir görünüm , sağlıklı bir görünüm sağlıyor.

Pıt pıt işlemlerle yanağınızdan elmacık kemiklerinize yukarı doğru uygulama yaparsanız daha güzel bir görüntü sağlayacaksınızdır.
Ben bu ürünü çoğunlukla yanaklarımda uygularım gibi görünüyor.

Dudağımda çok daha mat yapıda ürünler tercih ettiğim için dudağımda uygulama yaparım gibi görünmüyor şimdilik ama zamanla belki bu durum değişebilir :)
Daha da  söyleyebileceğim bir şey yok ama gayet güzel bir ürün , şans verebilirsiniz.
Gayet gayet hesaplı bir ürün indirimsiz ürünün fiyatı 9,90 TL

Şuan Flormar'da indirim var ve fiyatı 6,93 TL.



Güzel günler :)






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder