15 Nisan 2016 Cuma

L'OREAL PARIS INFAILLIBLE MATTE FONDOTEN

HERKESE MUTLUCA GÜNLER
Herkese merhabalar !
Diliyorum ki herkes iyidir , sağlığı sıhhati yerindedir :)
Gelelim şimdiki yazıma;

Cildim dönem dönem karmadan yağlıya dönük olduğu için ve t bölgem çok fazla parlama yapıp yağlandığından ötürü mat yüz ürünleri ilk tercihlerimdendir.
Yaklaşık olarak 6-8 ay önce Gratis'te bakınırken Loreal Paris'in tamamen mat fondöteni ile tanıştım.
Mat ürünleri sevdiğim için hemen satın alayım dedim.
Mağazanın ışıkları altında 22 numarası Radiant Beige olanı satış danışmanı bayanın önermesiyle aldım.

Bu renk bana bir veya yarım ton koyu geldi gibi ama yakın çevrem öyle olmadığını söylüyor :D
Peki memnun kaldım mı ?
Bu fondöten içeriğinde pudra içerdiği için makyajınızı bir transparan pudra ile sabitlemenize gerek bırakmıyor.
Ben genellikle fırça ile yuvarlak dairesel hareketlerle uygulama yapıyorum.
Elbette parmaklarınızı kullanarak uygulama yapabilirsiniz ama bana göre fırça ile çok daha iyi dağılıyor ve doğal duruyor.
Anında sabitlenen oturan , kuruyan bir fondöten sürdüğünüz gibi anında ıslaklığı gidiyor ve kendini matlaştırıyor.
24 saat matlığı vaat etse bile elbette o kadar da değil !
Sabah 9-10 gibi makyajımı yapıp evden çıktığım zaman akşam 6-7 ye kadar görüntüsünü bozmuyor.
Yinede o saate kadar, burun kısmım ve alın kısmımda ufacık ufacık parlamalar olmuyor değil.
Kapatıcılığı gayet başarılı , pürüzsüzlük sağlıyor.

Cildi kurutmuyor.
Gerekli miktarda kullanıldığı zaman asla kalıp gibi durmuyor.

Fazla da söylenecek bir söz yok :)
Mat bir fondöten arayışındaysanız şans verilebilecek bir ürün.
Renk skalası da geniş mutlaka teninize uygun rengi bulabilirsiniz.

(Kesinlikle fondöten vb ürünler satın alırken bilek kısmınızda değil tam boyun ve yüzün bittiği kısımda test edin ! )

Fiyatı;
50 TL

Güzel günler :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder