25 Nisan 2016 Pazartesi

YOĞURTLU SEMİZOTU SALATASI

HERKESE MUTLU GÜNLER
Herkese merhabalar :)
Diliyorum ki herkesin sağlığı , sıhhati , neşesi birazda olsa yerindedir.
Yaz ayı iyice gelmeye başlarken , yaz mevsiminin bize sunmuş olduğu güzelliklerle devam etmeyi düşünüyorum.
Mevsimsel olarak bize sunulan kıymetli meyve ve sebzelerden güzel güzel tarifler paylaşmayı planlıyorum , bakalım nasıl olacak :)

Bugün semizotunu ele almak istedim.
Gerçekten inanılmaz sağlıklı ve faydalı bir yeşillik.
İnanın faydalarını saymakla bitiremem o derece mucizevi bir bitki.
Bir çok vitamin barındırıyor, bir çok hastalığın oluşumunu engelliyor yani gerçekten çok faydalı !
Bir çok yemeği de yapılıyor , ben genellikle yoğurtlu salatasını seviyorum fakat normal olarak yaptığınız salatalarınıza da koyabilirsiniz.
Gelelim bu basit pratik ama bir o kadar faydalı olan salatamıza ;
 :)

YOĞURTLU SEMİZOTU SALATASI

MALZEMELER

Bir demet semizotu
8-10 kaşık yoğurt
4-5 diş sarımsak (isteğe bağlı)
Nane
Pul biber
Zeytinyağı
Birazcık tuz

HAZIRLAMA
Semizotu yapraklarını tek tek koparalım.
Güzelce yıkayalım , sirkeli suda biraz bekletip tekrar yıkayalım.
Sarımsakları ayıklayıp yoğurt ile karıştıralım.
Yoğurt karışımına isteğe bağlı nane , pul biber ekleyelim.
Semizotlarını yoğurt ile buluşturalım.
Servis kaselerine alıp, üzerine bir kaç damla zeytinyağı damlatarak sunuma alalım.

Afiyet Olsun...

Mutlu günler :)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder