11 Eylül 2016 Pazar

THE BODY SHOP WILD ARGAN OIL VÜCUT PEELİNG

HERKESE MERHABA

Yeniden herkese kocaman bir Merhaba !
Diliyorum ki bu yazıyı okuyan herkes iyidir ve sağlığı sıhhati yerindedir.


Bundan bir önceki yazımda yine aynı seriden olan body butterdan bahsetmiştim
Son zamanlarda bu ikisini çok kullanır olduğum için şimdi de vücut peelinginden bahsetmek istedim.
Aynı seriden oldukları için elbette kokuları aynı :)
Ben bu ürünü duştayken ıslak cildime masaj yaparak uyguluyorum.
Yarım saniye kadar da beklettikten sonra ılık su ile arındırıp duruluyorum.
Cildimi yumuşacık yapıyor ve pürüzsüzleştiriyor.


Aynı zamanda vücudu ölü hücrelerden arındırıyor.
Peeling olduğu için tanecikli bir yapıya sahip.
Kesinlikle yüzünüze uygulamayın.


Yüzünüze uyguladığınız takdirde alerji olabilir , gözenek sorunu yaşayabilirsiniz.
Ürün yalnızca vücut için.
Benim sevdiğim ve memnun kaldığım bir ürün oldu.

Fiyatı;

50 ml 17,90 TL
200 ml 49,90 TL

Mutlu Günler :)





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder