3 Eylül 2017 Pazar

The Balm | Meet Matt(e) Trimony

HERKESE MERHABA

Tekrar uzuuunca bir aranın sonunda bunu okuyan herkese kocaman bir Merhaba!
O kadar çok memnun kalarak kullandığım ürün birikti ki artık bir yerinden başlamam gerekiyordu.
Ürün harici bir çokta tarif var elbette.
Yavaş yavaş Allah nasip ederse paylaşımlara başlayacağım.

Gelelim benim yaklaşık olarak beş ay önce almış olduğum ve neredeyse her gün kullanıyor olduğum çok sevdiğim far paletine.
The Balm markasının bir çok far paletine sahibim , pigment olarak ve kalıcılık olarak çok beğendiğim bir marka diyebilirim.
(FLAŞ IŞIĞI ÇEKİMİ)

Aslında bakarsanız The Balm markasının bütün ürünlerini çok seviyorum.
Trimony paleti ülkemize gelir gelmez hemen almadım ama ilk görüşte renklerine gerçekten bayılmıştım.
Yaklaşık olarak beş ay önce dayanamayıp alıverdim.

Neredeyse beş aydır abartısız söylüyorum ki bu palet dışında herhangi hiçbir far kullanmıyorum.
Far paleti dokuz renkten oluşuyor ama ben dokuz rengi kullanmak yerine beş rengi falan kullanıyorum.
İster çok güzel gece makyajları yapabilir isterseniz de çeşitli günlük makyajlar kurgulayabilirsiniz.
Pigment olarak başarılı , kalıcılık olarak başarılı , çok güzel karışıyor.
The Balm far paletlerinin tek sorunu farların birazcık fazla tozutuyor olma sorunu ama ona da alıştık artık. 
Renkler tamamen mat yapılılar.
Kesinlikle çok kullanışlı bir palet , şahsen ben hemen hemen her gün kullanıyorum ve sokakta durdurulup göz makyajını hangi ürünlerle yaptın diye sorular alıyorum , aynı şekilde yakın arkadaş çevremde bu tarz sorular soruyor.



Ben indirime denk gelip 70 TL civarında almıştım yanlış hatırlamıyorsam.
İndirimsiz fiyatı 115-120 TL gibiydi.

Kısacası benim favori ve deli gibi hunharca kullandığım far paletim diyebilirim. :)

Herkese muusmutlu günler dileriiim.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder