19 Ekim 2016 Çarşamba

Essence Matt Matt Matt Lipgloss | La Vie Est Belle 01

HERKESE MERHABA 

Tekrardan Merhaba !
Dilerim bunu okuyan herkesin sağlığı sıhhati , azıcıkta olsa keyfi yerindedir.
Gelelim yazımın sebebi olan Essence ürününe.

Bu ürünü tamamen rastgele gördüm , 4 farklı tonu vardı ama malesef  testerı yoktu.
Tamamen ambalaja dayanarak satın aldım ve tabi ki umduğum gibi çıkmadı :D
Matt Matt Matt diyor ama asla değil , hiç değil.

Ürünün kapağını açar açmaz buram buram vanilya kokuyor.
Kremsi köpük köpük bir kıvama sahip.
Asla kalıcı bir ürün değil.

Fırçasını da ben pek beğenemedim uygulama yaparken çok fazla iz bırakıyor.
Sadece bu renk için mi böyle diğerlerinin yapısı daha mı iyidir hiç bir fikrim yok.

Tek güzel yani vanilya kokusunu seviyorsanız ,çok yoğun şekerli vanilyalı bir kokusu var.
Beyaz bir kağıda uyguladığım zaman gerçekten tam rengini veriyor ve matlaşıyor.
Dudakta ise asla rengini vermiyor ve matlaşmıyor.


Fiyatı;

Net hatırlamıyorum ama 9-10 TL civarındaydı.

Güzel günler :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder