21 Ekim 2016 Cuma

Loréal Paris 630 Beige A Nu

HERKESE MERHABA

Yeniden koca bir Merhaba !
Umuyorum ki bu yazıyı okuyan herkesin sağlığı sıhhati , keyfi yerindedir.
Gelelim bugünlerde hoşuma gitmeye başlayan kullandığım ruja.

Loreal'in bu serisinin ambalajları gerçekten çok şık duruyor.
Color Riche serisi toplam 11 renk skalası içeriyor.

Mutlaka hoşunuza gidecek ,gözünüze kestireceğiniz tonlar bulabilirsiniz.
Mat bir bitişi yok , satin yapıda bir ürün.
Çok güzel nemlendiriyor.

Ağırlık hissi bırakmıyor var ile yok arası.
Pigment olarak gayet başarılı.
Uygulaması çok pratik yumuşacık.
Kalıcılığı ise elbette ki bir şeyler yediğiniz içtiğiniz zaman tazeleme ihtiyacı duyacağınız türden.
Argan yağı ve çiçek özleri içerdiği için çok hoş bir kokusu var.
İster günlük olarak ister akşama taşıyabileceğiniz güzel bir renk.


Kısacası ben beğendim :)

Fiyat ise her yerde değişiklik gösterebiliyor.
Ben Hobi'den 17,90'a satın aldım.


Mutlu günler :)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder