19 Ekim 2016 Çarşamba

Kat Kat Tat

HERKESE MERHABA

Yeniden Merhabalar !
Dilerim bunu okuyan herkesin sağlığı sıhhati , biraz da olsa keyfi yerindedir.
Efendim şimdi gelelim tamamen spontane bir şekilde yapma kararı aldığım tarife.
Bunlar hala bazı marketlerde satılıyor zaten ama ben yine de evde bir deneyeyim dedim.
İnanılmaz pratik çok kolay ve oldukça lezzetli oldular ,sizlerle de paylaşmak istedim umarım hoşunuza gider :)
İçerisini dilediğiniz şekilde lezzetlendirebilirsiniz ben Nutella tercih ettim.


KAT KAT TAT

MALZEMELER

Milföy
Nutella
Yumurta Akı (veya su)
Toz şeker

HAZIRLAMA
Milföyler çözüldükten sonra nutella sürelim veya tercihen ne isterseniz kullanabilirsiniz.
Sonrasında uçlarını birleştirelim ve bir çataldan yardım alarak köşelerini bastırarak iyice kapatalım.
Fırın tepsisine kabarmalarını göz önüne alarak aralarında boşluk kalacak şekilde yerleştirelim.
Üzerlerine ucu keskin bir bıçak yardımıyla küçük küçük kesikler oluşturalım.
İster sadece su sürerek veya yumurta akının yapıştırıcı özelliğinden yardım alarak üzerlerine bir fırça yardımıyla sürelim ve toz şeker serpiştirelim.
200 derece önceden ısıtılmış fırında üzerleri güzelce kızarana kadar pişirelim ve servise alalım.
Afiyet olsun !



Keyifli günler :)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder