18 Ekim 2016 Salı

AliExpress Alışverişim I

HERKESE MERHABA

Bunu okuyan herkese tekrar Merhaba !
Dilerim sağlığınız , sıhhatiniz birazcıkta olsa keyfiniz yerindedir.
Gelelim AliExpress üzerinden almış olduğum makyaj süngerlerine.

Şunu söylemeliyim ki sabırlı bir bireyseniz AliExpress üzerinden bir kaç özelliğe de dikkat ederek oldukça uygun fiyatlı ve kaliteli ürünler satın alabilirsiniz.
Biliyorsunuz ki makyaj süngerleri bir çoğumuzun olmazsa olmaz parçası haline gelmiş durumda.
Çok pahalıdan çok çok ucuza kadar bir çok alternatifi bulunuyor.

Elbette ki pahalısını alıp uzunca bir süre idare edip kullanmakta var  fakat ucuzunu bulmuşken deneyip ,memnun kalıp kirlendikçe veya canınızın istediği zaman değiştirmekte mümkün.

Ben bu süngerleri çoook çook çok ucuz bir fiyata satın aldım.
Ürünler tam 34.günde elime ulaştı.
Diğer süngerler gibi yumuşacıklar.
Sadece geldikleri zaman bir tuhaf kokuları vardı ama güzelce yıkayıp dezenfekte ettikten sonra mis gibi oldular.
Üç farklı rengini aldım ama ' keşke biraz daha alsaymışım ya' dedim.
Performans olarakta oldukça başarılı ürünleri gayet güzel uyguluyor.
Islandığı zaman çok fazla bir büyüme durumu olmadı ama ilk halindeki gibi de kalmadılar.

Kısacası çok memnun kaldığımı söylemek istiyorum, eğer sizlerde satın almak isterseniz diye benim alışveriş yaptığım satıcının linkine buraya tıklayarak ulaşabilirsiniz.


Mutlu , keyifli günler dilerim :)





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder