29 Ocak 2016 Cuma

KÜÇÜK BİR YURTDIŞI ALIŞVERİŞİ


HERKESE MERHABALAAR
18 ocakta Beauty Joint diye yabancı bir siteden üç parçalık bir alışverişim oldu. Uzun süredir almayı planladığım acaba nasıldır diye merak ettiğim hoşuma giden ürünler vardı , bu ürünleri çeşitli İnstagram hesaplarından satın alma imkanım vardı fakat çok fazla kaar ekledikleri için o şekilde almak istemedim. Şöyle ki $3.99 fiyatı olan bir ürünü yaklaşık olarak 50 TL ye kargo dahilsiz satan hesaplar var. Bu şekilde almam gerçekten koca bir aptallık olurdu. Bu siteyi keşfettim ve bu siteden alışveriş yapan blogger hesaplarının yorumlarını okudum gayet içime sinerek siteye göz atlamaya  başladım.
Tek önemli kural ne olursa olsun kargoda dahil olarak 70 doları geçmemeye dikkat edin. Geçtiğiniz takdirde ürünleriniz gümrükte sorun yaratabilir. Buna dikkat ederek kargo ile beraber toplam 30 dolar tuttu benim alışverişim. Standart kargoyu seçtim ki böyle yapmanız gerekiyor. Bu şekilde kargo fiyatını da en ekonomik şekilde hallediyorsunuz ki ben kargoya 5 dolar falan ödedim ki Los Angeles'tan İzmir'e geldi düşünün ne kadar iyi :D
Baya uzattım farkındayım kusura bakmayın ama ne kadar bilgi verirsem bu konuda fikir sahibi olmak isteyenlere bir o kadar yardımcı olacağımı düşündüğüm içindir.
Ödememi PayPal ile yaptım.
Kargom 7-24 gün arasında gelecekti, biliyorsunuz ki bazı yurtdışı alışveriş siteleri çok fazla bekletiyor bazıları 2 ay bile sürebiliyor. Benim alışverişim 12.gününde geldi bu kadar çabuk beklemiyordum bana gerçekten sürpriz oldu :D
Neler aldım bunlardan bahsedeyim.
Çoğu kez bu ürünleri görmüşsünüzdür L.A. GIRL markasına ait bir concealer aldım , Pro Conceal olarak geçiyor.
Maybelline markasına ait The Blushed Nudes Palet aldım.
Son olarak yine Maybelline markasına ait silgili olan o meşhur concealer dan aldım.
Şunu da söylemeden geçmeyeyim ki ürünler harika bir şekilde korumalı geldi yani hiç bir şekilde kargoda yoldayken kırılma ezilme gibi bir ihtimal kesinlikle yoktu. Muazzam bir şekilde paketlemişler.
Az çok ürünler gelince bir sabırsızlık ile hemen denedim.
Bu 12li far paleti gerçekten güzel pigmentasyon olarakta gayet başarılı ve kalıcı , bir baz sürmeden bile güzelce rengini veriyor. Nude tonlar pastel tonlar seviyorsanız bu palete bir şans verebilirsiniz.
Diğer iki ürünü de zamanla kullandıkça bende oluşan düşüncelerimi ilerleyen zamanlarda tekrar sizlerle paylaşacağım.

Yazımı okuduğunuz için çoook teşekkür ederim. Bu konuda kafanızda herhangi bir soru işareti var ise yorum olarak bırakmanız yeterli olacaktır.

Siteye buradan göz atabilirsiniz;
http://beautyjoint.com/

Çok mutlu günler :)







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder