30 Ocak 2016 Cumartesi

KOTON BEAUTY

HERKESE MERHABA :)
Biliyorsunuz ki uzunca bir süre önce Koton Beauty bölümünü açtı , yani kozmetik makyaj sektörüne giriş yaptı. Ne zaman Koton'a gitsem şöyle bir göz gezdiriyordum ama almıyordum. Açıkçası kalıplaşmış makyaj markaları dışında böyle yeni çıkan renkli kozmetik ürünlerinden alasım gelmiyor bir türlü içime sinmiyorlar. Bu sebepten ötürü renkli kozmetik ürünlerinden uzak durdum ve şirin ambalajlı kreminden , dörtlü göz fırça setinden ve bir adet makyaj süngerinden faydalanmayı tercih ettim.
Gelelim aldığım ürünlere , kremin pop-art ambalajı gerçekten çok albenili olmuş. Kokusuna zaten bakamıyorsunuz ambalajlı olduğu için , bende dışının sevimliliğine aldanarak aldım. Gerçekten çok hoş parfümlü bir kokusu var tam çantaya atmalık. Öyle bir kokuyor ki kokladıkça koklayasınız geliyor ve çok çabuk bir emilim sağlıyor.
Krem bu sebeplerden sınıfı geçti :)

Bir diğer ürünüm ise çok tatlı bir fuşya olan makyaj süngeri oldu. Süngerin tamamen rengine ve duruşundan etkilenerek ve bir süngere ihtiyacım olduğu için aldım. Islattığım zaman çok fazla şişme yaptığını söyleyemem. Yapısı ne çok sert nede çok yumuşacık. Peki uygulaması nasıl derseniz ürünü gerçekten çok çok fazla yutuyor ama yinede zaman zaman kullanılabilir sınıfına girdi benim için.

Son olarak almış olduğum ürün ise Real Techniques benzeri dörtlü fırça seti oldu.  Bunu alma sebebim tamamen R.T benzeri ve performansını merak ettiğim içindi. Dört adet fırça var bu setin içinde bir tane eyeliner fırçası, bir adet accent brush yani vurgu fırçası ister alt kirpiklerinize far uygulayabilir veya kirpik diplerinizdeki yoğunluğu dağıtabilir , göz pınarlarınızı birazcık daha vurgulamak için , bir adet crease bölgesi fırçası , son fırça ise dağıtma fırçası. Bu fırça setinin performansını çok fazla beğenmedim farı tutuşu , fırça yapısı , kıl yapısı hoşuma gitmedi. Kıl yapısı gerçekten sert, Real Techniques fırçalara alıştıysanız bu fırçaların yapısı sizi rahatsız edecektir.Bana göre rahat bir uygulama yapılmıyor. Bu sebeplerden ötürü sınıfta kalan bir ürün oldu.

FİYAT;
Krem 4,90
  Sünger 9,90
Fırça Seti 19,90

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder