5 Şubat 2016 Cuma

LISTERINE ADVANCED WHITE


HERKESE MUTLU GECELEER

Herkese gerçekten çok mutlu geceler diliyorum. Umarım herkes iyidir herkesin sağlığı sıhhati yerindedir. Bloğumu çok fazla ihmal etmek istemiyorum sürekli sık sık bir şeyler paylaşmak istiyorum ama ne olup ne bitiyorsa erteliyorum. Elimden geldiğince fazla paylaşımlarda bulunacağım inşallah :)
Gelelim şimdiki yazımın ana kahramanına ;
Biliyorsunuz ki ağız sağlığı çok önemli özellikle biz kızlar , bayanlar için.
Ağız bakımına bir çok kitle önem veriyordur eminim ki , benim yaklaşık olarak 5-6 aydır kullandığım bu güzel ağız bakım suyundan biraz bahsetmek istiyorum ki kullananlar deneyenler muhakkak vardır.
Düzenli kullanımda diş beyazlatma etkisini net bir şekilde görüyorsunuz.
Dişinizi fırçaladıktan sonra , diş ipinizi uyguladıktan sonra yarım kapak ağız bakım suyunuzdan alıp 50-60 saniye çalkalıyorsunuz.
Gayet fresh ferah ferah bir his oluşuyor.
Şöyle söyleyeyim ki bir bakım sağlandığını hissediyorsunuz.
Performansından memnun olduğum bir ürün ve Listerine gerçekten bu konuda çok başarılı , bir çok farklı aroma ve performansta çeşitleri de var.
Bu ürünü bütün marketlerde rahatlıkla bulabilir ve bir şans verebilirsiniz. :)

Fiyat;
250 ml 10,90
500 ml 19,90


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder