7 Şubat 2016 Pazar

WET N WILD MEGACLEAR BROW & LASH MASCARA

                                                   
  HERKESE MERHABALAR :)
Uzun uzun uzun bir süredir herkesin çok kullandığı, çok sevdiği ve ne zaman mağazaya gitsem stoklarda tükenmiş olan Essence markasına ait lash and brow jel maskara arayışındaydım yani kaş sabitleme jeli ve aynı zamanda kirpik bazı formunda bir ürün. Maalesef ki bu ürüne hala sahip değilim çünkü gerçekten bulamıyorum. :D
Böyle bir ürün arayışındayken yaklaşık olarak 7-8 ay önce bu ürünü keşfettim ve ne zaman Gratis mağazasına gidersem gideyim eğer ki varsa , kalmışsa her zaman stokladığım bir ürün haline geldi.

     

Jel formunda bir ürün ve kaşlarınızı istediğiniz şekilde tarayıp şekillendirip sabitliyorsunuz hiç bir şekilde bozulma falan yapmıyor.
Sürdükten sonra da kesinlikle bir ağırlık hissi bırakmıyor.
Bu ürünü çoğunlukla kirpiklerime baz olarak kullanmayı da çok çok seviyorum.
Kirpikleri gerçekten oldukça uzatıyor , normalde 2-3 kat maskara uyguluyorsanız bu ürünü kullandıktan sonra tek kat kullansanız bile gayet uzun güzel kirpiklere sahip olacaksınız.
Benim baya sevdiğim bir ürün ,bu ürüne kesinlikle şans verebilirsiniz. :)


Fiyatı 10,90

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder