25 Şubat 2016 Perşembe

GOLDEN ROSE VELVET MATTE LIPSTICK

HERKESE MUTLU GÜNLER
Golden Rose'un Velvet Matte serisini kesinlikle biliyorsunuzdur.
Oldukça uzun bir süredir baya bir ön planda olan bu ruj serisinden bazı nude tonları gözüme kestiriyordum fakat hangi mağazaya gitsem istediğim tonları bulamıyordum. O zamandan bu zamana hala bulabilmiş değilim ama başka tonlar satın aldığım oldu. Ruj konusunda çoğunlukla nude pastel tonlardan hoşlanıyorum ve kullanıyorum. Bu seriden şuan elimde üç renk var.
Dört olması gerekiyor ama maalesef rujlardan birini ya satın alırken düşürdüm yada kasada unuttum eve geldiğimde poşetimden çıkmamıştı :D Aksi gibi o düşürdüğüm veya kaybolan rujun numarasını da unuttum ve en çok beğendiğim o olmuştu :D
Tamemen şanssızlık ama olsun herşey de bir kısmet hayır vardır diyip önümüze bakıyoruuuz.

Öncelikle rujların böyle çok tatlı çikolata gibi bir kokusu var.
Yumuşacık kolay bir sürümü var.
Kesinlikle paraben içermiyor.
Renk skalası oldukça geniş.
İçerisinde bulunan E vitamini sayesinde dudaklarınızı besleyeci ve kurumasını önleyici özelliğe sahip.
Bana göre tam olarak benim istediğim matlıkta değil.
Süper mat değiller.
Kadifemsi hatta bazı renkler satin yapıdalar.
Renkler açısından ister günlük ister akşam gece kullanımları için gayet uygunlar.
Her ten rengine yakışacak tonları mevcut.
Kalıcılığı aman aman mükemmel değil ama yinede kalıcılar.
Kullanışlı bir seri kesinlikle dudaklarınızı kurutmuyor.
Hoşunuza giden renklere bir şans verebilirsiniz.
(Soldan sağa 31-01-16)
Bendeki renkler 01-16-31.

Fiyatları her yerde değişiklik gösteriyor.
Eve Mağazalarında 9.90 TL
Gratis ve Watsons Mağazalarında 15 TL
Golden Rose Online Alışveriş 17.75 TL
Güzel günler :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder