20 Şubat 2018 Salı

Loreal Paris Nem Terapisi Aloe Vera Suyu | Kuru ve Hassas Ciltler

HERKESE  MERHABA

Bunu okuyan herkese en kocamanından bir Merhaba!
Umuyorum ki iyisinizdir , sağlığınız sıhhatiniz yerindedir.
Biliyorsunuz ki malumunuz cildimizi , vücudumuzu nemlendirmek çok önemli.
Hem kış aylarında hem de yaz aylarında bende fazlasıyla vücudumu, cildimi nemlendirmeye çok dikkat ediyorum.
Çok yakın bir sevgililer günü indiriminde rastlaşıp alıverdiğim ve gerçekten çok memnun kaldığım bu üründen bahsetmek istedim.

Loreal Paris'in bütün ürünlerinden gerçekten de çok memnun kalıyorum ve devamını tekrar tekrar alıyorum diyebilirim.
Bu ürünü de görür görmez üzerinde hem nem ,hem de aloe vera yazısını okuyunca  hemen alıp denemek istedim iyi ki almışım !

Ürün inanılmaz hafiflikte olan bir yapıya sahip , hiç bir şekilde ağırlık hissi bırakmıyor.
Biliyorsunuz ki içeriğinde bazı aloe vera olan ürünler de bir yapış yapışlık hissi olur , bunda öyle bir durum kesinlikle yok.
Yüzünüze sürdükten sonra gerçekten nemlendirici özelliğinden tatmin oluyorsunuz, pürüzsüz yumuşacık ve kadifemsi bir his bırakıyor.

Kokusundan bahsedecek olursak tertemiz ferah ferah bir aloe vera.
Yağlı bir his bırakmıyor.
Kullanımı da gayet kolay benim için her kullanımda iki veya üç pompa ürün yeterli oluyor.
Ürünün yapısı da jel sıvı hatta su gibi hafif olduğundan dolayı cildinize yedirmesi inanılmaz rahat ve kolay.

Ben gerçekten çok memnun kaldım , bittikçe tekrar tekrar alacağım ürünler grubuna girdi :)
Her sabah ve akşam temiz ve kuru hissettiğiniz cildinize yuvarlak dairesel hareketlerle masaj yaparcasına uyguluyorsunuz.
Cildin kaybettiği , ihtiyacı olduğu canlı ferah nemli görüntüyü bu su bazlı günlük nemlendirici ile elde edeceğinizin vaadini ediyor 
Ben çok sevdim :)

Fiyatı;

Gratis indirim zamanı 22,50 TL 
İndirimsiz fiyatı 44,90 TL

Herkese musmutlu günler diliyorum :)

xoxo 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder