30 Mart 2016 Çarşamba

MAYBELLINE THE BLUSHED NUDES PALETTE

HERKESE MUTLU GÜNLEER

Yaklaşık olarak nerdeyse 2,5 ay önce bir yurtdışı alışverişim olmuştu.
Çok merak ettiğim ürünleri satın almıştım ve bu merak ettiğim ürünler arasında Maybelline markasına ait far paleti vardı.
Nude , pastel tonları gerçekten çok seviyorum.
İster gündüz makyajı , ister gece- akşam üzerleri için çok uygun renkleri olan bu palet 12 renkten oluşuyor.
Sipariş verirken biraz tereddüt etmedim değil , pigment olarak şüpheliydim.
Üründen gerçekten memnun kaldım.
Pigment olarak başarılı , kalıcılığı fena değil ama mutlaka bir baz ile kullanılmalı diye düşünüyorum.
Tozutma yapmıyor.
Kolayca dağılıyor.
Çok fazla yorum yapmaya gerek yok , gayet kullanışlı bir palet bu tonları seviyorsanız kesinlikle şans verebilirsiniz :)

Fiyatı ;
$13.99 - 39,72 TL

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder