7 Mart 2016 Pazartesi

SALLY HANSEN INSTANT CUTICLE REMOVER

HERKESE MUTLU GÜNLER
Yaklaşık olarak 10-11 aydır yani neredeyse bir senedir severek kullandığım Sally Hansen markasına ait tırnak eti temizleyicisi , çıkarıcısı olan bu jel üründen bahsedeceğim.
Sally Hansen'ın el-ayak ve tırnak bakımı için gerçekten başarılı bir marka olduğunu düşünmekteyim.
Bu ürün daha çok tırnak eti makası diğer adıyla manikür et pensi kullanmak yerine çok daha pratik bir şekilde tırnak etlerinizi gideriyor.
Biliyorsunuz ki tırnak eti makası ile manikürünüzü tamamlamak bazıları için bir hayli zor , küçük küçük kanamalar çeşitli ağrılar sızlamalar meydana gelebiliyor.
Bu ürün ile 15 saniye de tırnak etlerinizi temizleyip manikürünüzü tamamlayabilirsiniz.
Ürün gerçekten inanılmaz pratik , ben daha çok duştan sonra tırnak bakımımı yapıyorum.
Duştan sonra tırnak etleri iyice yumuşamış oluyor.
Ürünün ince bir ucu var , tırnak kenarlarıma bu jel formülü sürüyorum ve 15 saniye veya 30 saniye bekletiyorum.
Bu işlemden sonra bir kulak temizleme çubuğu ile yani herhangi bir pamuklu çubuk ile iterek ölü deriyi temizliyorum.
Gereken diğer işlemleri de yapıp güzelce manikürümü tamamlıyorum.
(French için Flormar 310-319 numaralı ojeleri kullanıyorum.)

Pratik ve bir hayli yardımcı bir ürün.
Stokladığım bir ürün.
İnternet üzerinden satın alabilirsiniz.
Gratis , Watsons , 5M Migros'larda bulabilirsiniz.
Sally Hansen markasının ojeleri de bir hayli başarılı.
Özellikle 660 numaralı Pat On The Black, koyu mürdüm morumsu siyahımsı güzel bir renk olan ojesini gerçekten çok fazla seviyorum.
Fırçaları düz yapıda olduğu için sürümü inanılmaz kolay.

Sally Hansen ürünlerine kesinlikle bir şans verebilirsiniz.

Fiyatı;
36 TL
İndirimli 28 TL


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder