1 Mart 2018 Perşembe

Kalyon Tırnak Bakım Ürünleri

HERKESE SELAMLAR 

Bunu okuyan güzel insanlara en kocamanından bir Merhaba!
Umuyorum herkesin sağlığı sıhhati ve keyfi yerindedir.
Kalyon markasını mutlaka görmüşsünüzdür.
Yaklaşık olarak bir senedir favori tırnak bakım markam diyebilirim , çok memnun kaldım.
Ben bu markanın tırnak bakım yağını , oje koruyucusunu , tırnak eti peelingini ,tırnak eti temizleyicisini ve oje kurutucusunu kullanıyorum.
Bittikçe aldığım ve alacağım ürünler diyebilirim.
En favorimden bahsetmekle başlayayım.


Kalyon Tırnak ve Tırnak Eti Bakım Yağı : Bir tırnak ve tırnak eti yağı bu kadar mı güzel kokar ? İnanılmaz güzel kokuyor gerçekten bunu anlatamam mutlaka koklamanız gerekiyor. İçeriğini de gerçekten çok beğendim e vitamini , jojoba ,badem , nilüfer çiçeği ve daha bir çok faydalı yağ içeriyor. Büyük ihtimalle bu güzel büyüleyici kokusu da bunlardan geliyor :)
Benim tırnaklarım kolay kırılan tırnaklardan değil ama bunu kullanmaya başladıktan sonra gerçekten çok faydası oldu daha da güçlü tırnaklarım var artık.
Tırnak etini inanılmaz güzel nemlendiriyor , sürdükten sonra çok daha sağlıklı bir görüntü sağlıyor.
Ben daha çok manikür pedikür işlemi bittikten sonra ve her duştan sonra uyguluyorum.
Kalyon Oje Kurutucu Sprey : Bu üründen de gerçekten çok ama çok memnunum tek kötü yanı gerçekten minicik keşke büyük boyu olsa. Bu ürününde kokusu tertemiz çok beğeniyorum. Oje sürdükten sonra uyguluyorum ve çok kısa sürede ojenin kurumasına yardımcı oluyor. Kurumaya yardımcı bir ürün ,asla tamamen tabi ki uyguladıktan sonra kurutmuyor. Ürünün diğer bir en sevdiğim özelliği de kurumaya yardımcı olduğu gibi tırnak etini nemlendiriyor.
Kalyon Tırnak Eti Temizleyici : Bu üründe gerçekten çok yardımcı bir ürün diyebilirim. Bunun aman aman bir kokusu yok :) Tırnak etine uygulayınca yaklaşık bir üç dakika beklettikten sonra derinin kolaylıkla atılmasına ittirilmesine yardımcı oluyor. Tırnak etini yumuşatıyor.
Kalyon Tırnak ve Tırnak Eti Peelingi : Bu ürünü de uygulamayı çok seviyorum ve faydalı olduğunu düşünüyorum. Elbette çok gerekli değil bu işlemi esmer şeker , Hindistancevizi yağı veya zeytinyağı kullanarak bile yapabilirsiniz. Sürdükten sonra her tırnağıma ve tırnak etine yaklaşık olarak bir beş dakika masaj yaptıktan sonra yıkıyorum. Yumuşacık bir his  ve sağlıklı bir görünüm elde ediyorum.
Kalyon Oje Koruyucu & Renk Canlandırıcı : Her ojeden sonra mutlaka üzerinden daha kalıcı olması için bir kat cila geçmek gerekiyor. Benim favori cilam. Ojenizin kalıcılığını gerçekten arttırıyor. Çok daha parlak ve canlı bir görüntüye yardımcı oluyor.


Herkese keyifli günler diliyorum :)

xoxo 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder