27 Ekim 2015 Salı

HALLOWEEN TARİF




HERKESE KOCA BİR MERHABA
Tekrar herkese merhabalar diyorum. Şimdiki yazım ile bundan sonraki 2 tarifimde cadılar bayramına özel olacak. Tamamen keyfi olarak yapacağım , özel bir ilgi durumum kesinlikle yok ama aramızda meraklısı olan kişiler eminim ki vardır. Kendimce hoşunuza gideceğini düşündüğüm gayet kolay tarifler vereceğim, umuyorum ki beğenirsiniz.
Daha fazla uzatmadan hemen tarife geçelim. :)

*CADILAR BAYRAMI SOSİSLİSİ*

MALZEMELER
Bir miktar sosis ister büyük ister küçük boy
Sıvıyağ veya zeytinyağı
Sandviç ekmeği
Küçük paprika biberler
Ketçap
Nar ekşisi
Cheddar peynir

HAZIRLAMA
Sosislerinizi ister haşlayabilir ister kızartarak pişirebilirsiniz. Ben bir miktar sıvıyağı ile biraz kızarttım. Hafif soğuduktan sonra sosislerin uç kısımlarına tırnak figürü veriyoruz ve onun dışındaki kısımlara parmak çizgileri oluşturuyoruz.
İster acılı ister normal ketçap ile çok hafif nar ekşisini karıştırıyoruz. Cheddar peynirine desenler çiziyoruz, kaşar da kullanabilirsiniz. Tırnak olarak ben küçük biberler kullandım siz daha farklı şekilde de yapabilirsiniz, sebzeler veya kabuklar kullanarak.
 Biberleri sosisler ile birleştirme işleminde ketçabı yapıştırıcı olarak kullandım ve sosislerde tırnak oluşturduğum yerlere biberleri yerleştirdim. Ekmeğinize güzelce ketçap döküyoruz peyniri koyuyoruz sosisleri yerleştiriyoruz sosislerin üzerine de azıcık kan efekti vermesi için nar ekşisi ve ketçap döküyoruz ve servise alıyoruuz.

Afiyet Olsuun... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder