15 Ekim 2015 Perşembe

NIVEA LIP BUTTER


Herkese Merhabalar

Şimdiki yazımda sizlere benim memnun kalmış olduğum ve sizlerle de paylaşmak istediğim dudak nemlendiricilerinden bahsedeceğim.Nıvea'nın bir süre önce çıkarmış olduğu lip butterlarını ele alacağım.Yaklaşık olarak toplam dört çeşidi bulunan bu ürünün ben iki çeşidini alıp denedim ve memnun kaldım.Benim kullanmış olduklarım vanilya aromalı ve frambuaz aromalı olanlar , almadığım diğer iki çeşitlerden biri yaban mersini aromalı ve orijinal olandı..Minik şirin bir kutuda muhafaza edilen bu güzel nemlendiriciler gerçekten vaat ettiğini sağlıyor.Kurumuş , neme ihtiyacı olan dudaklarınıza parmağınız ile veya ruj fırçanız ile güzelce uyguluyorsunuz hafif bir parlaklık kibar bir ışıltı veriyor çok hoş bir aroma ve tat sunuyor,yaklaşık olarak 9-10 saat kadar bir bakım sağlıyor.Bu formülün birleşimi shea yağı ve badem yağı ile zenginleştirilmiş yani bu demek oluyor ki pürüzsüz bir yapı elde etmeye ,çatlaklardan gidermeye , A ve E vitamini sağlamaya , hücre yenilenmesini hızlandırmaya yardımcı olacak ve kaliteli bir bakım elde etmenizi sağlayacak.Daha fazla uzatmadan bu ürüne bir şans vermenizi öneriyorum , merak ettiğiniz herhangi bir konu üzerine yorum olarak bırakmanız yeterli olacaktır , teşekkür ediyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder